OBCHODNÍ PODMÍNKY
Provozovatel Sportcentra Malenovice, Bc. Jiří Kilhof, se sídlem
Masarykovo náměstí 35, 752 01 Kojetín, IČ 73011932, e-mail:
info@sportcentrummalenovice.cz, tel.: 777 62 61 62 (dále jen
„Sportcentrum“), vydává tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní
podmínky“):
I. Úvodní ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb
nabízených Sportcentrem a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti
Sportcentra a jeho zákazníků 2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito
Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem (jak je specifikován níže),
které jsou uvedeny na internetové adrese
(http://www.sportcentrummalenovice.cz/) a současně na recepci
Sportcentra.
II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Sportcentra
1. Aktuální nabídka zboží a služeb Sportcentra, včetně cen za dané
služby a zboží, je k dispozici v obchodních prostorech Sportcentra na
adrese: Sportcentrum Malenovice, Masarykova 1013, 763 02,
Zlín-Malenovice a současně na internetové adrese Sportcentra. 2.
Sportcentrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro
jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu
účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník
před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. 3.
Zákazník má možnost za zboží a služby platit prostřednictvím zákaznické
karty, má-li na zákaznickém účtu uložen Deposit (jak je specifikován
níže), a to alespoň ve výši odpovídající hodnotě kupovaného zboží nebo
služby. Prostřednictvím zákaznické karty lze využít i další formy úhrady
za zboží a služby, a to hotovost, platební kartu, benefitní
zaměstnanecké poukazy v papírové či elektronické formě (např.
volnočasové poukázky Sodexo a další), a benefitní programy (např.
Multisport, Activepasas a další), podmínky využívání těchto benefitů si
stanovuje aktuálně a zveřejňuje v prostorách Sportcentra a na webových
stránkách. Zákazník je povinen splnit podmínky stanovené Sportcentrem
pro čerpání benefitů (např. zřízení zákaznického účtu, vklad na deposit
pro úhradu případných storno poplatků, v opačném případě není nákup
zboží nebo služeb prostřednictvím benefitů umožněn. 4. Zboží a služby
lze Zákazníkovi prodat také bez použití zákaznické karty, resp. zřízení
Zákaznického účtu, tedy na tzv. anonymní účet, v takovém případě jsou
služby poskytovány v základní ceně a je možné využít pouze ty způsoby
úhrady, které si určuje Sportcentrum.
III. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentka
1. Zákazník si zřizuje u Sportcentra zákaznický účet. Zákaznický účet
bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s
ohledem na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře
Sportcentru. Zákaznický účet – registraci lze také zřídit online
potvrzením aktivačního e-mailu. Po založení účtu si může Zákazník na
zákaznický účet vložit peněžitou částku (dále jen „Deposit“), minimálně
ve výši 300 Kč. 2. Vklad na Deposit se provádí
úhradou v hotovosti, platební kartou na pokladně centra nebo
prostřednictvím platební brány. Vklad na Deposit není možné učinit
prostřednictvím benefitních poukazů. Deposit lze využít k úhradě
veškerého zboží a služeb nabízených Sportcentrem, mimo služby osobního
trenéra. Dle výše dobitého kreditu v částce 1000 Kč a vyšší, v částce
3000 Kč a vyšší, v částce 6000 Kč a vyšší nebo v částce 10000 Kč a vyšší
je Zákazník přiřazen do předem definované zákaznické skupiny poskytující
slevové benefity na vybrané zboží a služby dle aktuálního ceníku
Sportcentra. Přiřazení odpovídající depositní skupiny se řídí vždy dle
výše posledního vkladu na účet a zbývající nevyčerpaná částka na
zákaznickém účtu je přiřazena do dané slevové skupiny. Zákazník má
přístup ke stavu svého zákaznického účtu. O aktuální výši Depositu na
zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také v centru, a to po
předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu.
Sportcentrum zasílá automaticky na e-mail Zákazníka výpis o stavu
Depositu a dále s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti
Depositu. 3. Vložený deposit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději
do 12 měsíců, počítáno od okamžiku vložení
příslušného Depositu. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí
platnost vloženého Depositu. Platnost depositu je možno prodloužit
vložením další finanční částky, min. 300 Kč. Celá zbývající výše
Depositu bude přiřazena do slevové skupiny dle výše vkladu. Zakoupený
Deposit není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet,
to platí také v případě zrušení zákaznického účtu. Ve výjimečných
případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail
info@sportcentrummalenovice.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu
může být Deposit zákazníkovi vrácen, výhradně pouze v hotovosti ve
stanoveném termínu současně s vrácením čipové karty a výmazu účtu. 4.
Sportcentrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu
členství, tedy časové permanentky, která umožňuje
Zákazníkovi využívání služeb Sportcentra po určitou časovou hranici za
konkrétně vytvořených podmínek (např. roční, půlroční a měsíční
permanentka do fitness apod.). Sportcentrum může u jednotlivých služeb
stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s
ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále
Sportcentrum může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto
dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a
srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého
zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost členství nebo se může
Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné
zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Sportcentrum zasílá
automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o
konci platnosti členství. 5. Sportcentrum dále umožňuje Zákazníkovi
využívat svůj zákaznický účet k nákupu
permanentky na předem stanovenou či dohodnutou kombinaci služeb,
příp. zboží Sportcentra. Sportcentrum může u jednotlivých služeb
stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s
ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále
Sportcentrum může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto
dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a
srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého
zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost permanentky nebo se může
Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné
zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Sportcentrum zasílá
automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o
konci platnosti permanentky. 6. Zakoupenou permanentku je Zákazník
povinen vyčerpat do stanoveného data platnosti, které je Zákazníkovi
sděleno při nákupu permanentky. Po uplynutí doby dle předchozí věty
skončí platnost permanentky. Platnost permanentky není možné prodloužit.
Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail
info@sportcentrummalenovice.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu
může být platnost permanentky prodloužena. 7. Zákazník má možnost
vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové rozhraní na adrese
sportcentrummalenovice.cz/rezervace a prostřednictvím mobilní aplikace.
Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného uživatelského jména a
hesla, má Zákazník možnost rezervovat, a případně i hradit si jednotlivé
služby, členství nebo permanentku. Dále je možné v zákaznickém účtu přes
webové rozhraní administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít
Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet či s
rezervací, informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci Sportcentra.
8. Sportcentrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet
k nákupu služeb a zboží v restauraci Sportcentrum, Masarykova 1013,
Zlín. Sportcentrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní
podmínky pro jejich poskytování.
IV. Zákaznický identifikátor
1. Po zřízení zákaznického účtu bude Zákazníkovi předána zákaznická
karta, která slouží jako identifikátor k zákaznickému účtu. Zákaznická
karta může být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu, se kterým může
disponovat výlučně osoba uvedená jako majitel této karty a/nebo jakákoli
osoba, která má kartu v držení, pokud majitel karty požádá o její
převedení do režimu „přenosná“ dle konkrétních podmínek Sportcentra pro
jednotlivé služby. Zákaznická karta bude Zákazníkovi vystavena oproti
poplatku 50,- Kč (vč. DPH), nevztahuje-li se na tento poplatek slevový
benefit dle výše Depositu. Sportcentrum má právo požadovat náhradu škody
v případě poškození zákaznické karty. 2. V případě ztráty/odcizení
zákaznické karty je Zákazník povinen co nejdříve kontaktovat
Sportcentrum, aby tuto kartu zablokovala. Sportcentrum neodpovídá za
případné škody, které Zákazníkovi z důvodu ztráty/odcizení zákaznické
karty vzniknou.
V. Nákup služeb prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele
1. Sportcentrum umožňuje zákazníkům nákup služeb také přímou úhradou za
služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základě vystavené faktury.
Konkrétní podmínky pro využití služeb stanoví Sportcentrum. O těchto
dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a
srozumitelným způsobem informován. Takto uhrazené prostředky není možné
vložit na Deposit Zákazníka.
VI. Rezervace
1. Zákazník si může rezervovat aktivity sportcentra (dále jen
„Rezervace“), pokud má u Sportcentra zřízen zákaznický účet, na kterém
je složen Deposit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity nebo
tuto aktivitu přímo hradí. 2. Rezervaci je možné učinit osobně na
recepci sportcentra, a to na základě předložení zákaznické karty a/nebo
přes webové rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu a/nebo
telefonicky (po provedení ověření identifikace Zákazníka). 3. Po
provedení rezervace bude Zákazníkovi blokován deposit ve výši
odpovídající ceně sportovní aktivity, s čímž Zákazník provedením
rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně upozorněn
před provedením rezervace. 4. Rezervace se považuje za závaznou
objednávku dané služby. 5. Sportcentrum stanoví storno
poplatky pro jednotlivé služby individuálně.
V případě sálových cvičení (např. TRX, kondiční box, jóga, bosu a další)
a Race Walker: Pokud Zákazník zruší svou rezervaci: a. více než 6 hodin
před zahájením aktivity, není mu účtován storno poplatek; b. 6 a méně
hodin před zahájením aktivity, bude mu účtován storno poplatek v pevné
částce 90 Kč a u aktivit pro seniory 50 Kč. V případě využití uvolněného
místa není storno poplatek účtován. Badminton, squash, stolní tenis:
Pokud Zákazník zruší svou rezervaci: a. více než 24 hodin před zahájením
aktivity, není mu účtován storno poplatek; b. minimálně 12 hodin (od 12
do 24 hodin) před zahájením aktivity, bude mu účtován storno poplatek v
pevné částce 100 Kč u badmintonu, v částce 80 Kč u squashe a v částce 40
Kč u stolního tenisu; c. minimálně 6 hodin (od 6 do 12 hodin) před
zahájením aktivity, bude mu účtován storno poplatek v pevné částce 150
Kč u badmintonu, v částce 120 Kč u squashe a v částce 60 Kč u stolního
tenisu; d. 6 a méně hodin před zahájením aktivity, bude mu účtován
storno poplatek v pevné částce 200 Kč u badmintonu, v částce 160 Kč u
squashe a v částce 80 Kč u stolního tenisu. V případě využití uvolněného
místa není storno poplatek účtován. 6. Rezervace může být zrušena
telefonicky na kontaktním telefonním čísle Sportcentra, osobně na
recepci sportcentra či elektronicky přes klientský účet. Ve všech
přípustných formách storno rezervace je případně storno poplatek
účtován. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech, kdy je
účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na e-mail
info@sportcentrummalenovice.cz o neúčtování storno poplatku za podmínky,
že v daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je
předmětem storno poplatku, a to v jiném čase. Sportcentrum posuzuje
oprávněnost žádosti Zákazníka.
VII. Prodej zboží a služeb přes internet
1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu
Sportcentra jsou považovány za závazné. Podáním objednávky Zákazník
stvrzuje, že se seznámil s Reklamačním řádem a těmito Obchodními
podmínkami, a že s obojím souhlasí.
2. Objednávka je závazným návrhem kupní smlouvy či smlouvy na dodání
služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva vzniká přijetím objednávky.
Přijetím objednávky se rozumí zaslání „Potvrzení přijetí k dalšímu
zpracování“, které je zasíláno Sportcentrem automaticky na e-mail
Zákazníka a zároveň je uloženo v databázi Sportcentra.
3. Smlouvu je možné uzavřít v českém jazyce.
4. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých
předepsaných údajů a náležitostí, uvedených v příslušném formuláři,
který se automaticky zobrazí na internetové stránce související s koupí
konkrétního zboží či s dodávkou konkrétní služby podle výběru Zákazníka.
Místem dodání zboží je adresa sportcentra. Vlastnické právo ke zboží
přechází na Zákazníka jeho převzetím od Sportcentra po zaplacení kupní
ceny včetně daně z přidané hodnoty.
5. Před zasláním objednávky Sportcentru je Zákazníku umožněno
zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s
ohledem na možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat
do objednávky. Objednávku odešle Zákazník společnosti kliknutím na
tlačítko „Odeslat objednávku“.
6. Smlouvy jsou po svém uzavření Sportcentrem archivovány v elektronické
formě a jsou přístupné pouze tomuto Sportcentru. Způsob dodání zboží
Zakoupené zboží si může Zákazník vyzvednout osobně na recepci
sportcentra. V případě, že si objednané zboží Zákazník nepřevezme do
šesti dnů od jeho zakoupení, pokud bude zboží připraveno Sportcentrem k
odběru, má Sportcentrum právo odstoupit od Smlouvy.
Platební podmínky
V internetovém obchodu (e-shopu) Sportcentra existují následující volby
způsobu platby za kupované zboží nebo služby: Platební kartou
Odstoupení od smlouvy
1. Zákazník, který je spotřebitelem, je oprávněn od Smlouvy odstoupit
bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí objednaného zboží. V
případě, kdy je předmětem Smlouvy několik druhů zboží nebo dodání
několika částí, běží lhůta dle předchozí věty ode dne převzetí poslední
dodávky zboží.
2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy je třeba, aby
Zákazník o svém odstoupení od smlouvy Sportcentrum informoval, a to
formou dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb
na kontaktní adresu Sportcentra, nebo e-mailovou adresu:
info@sportcentrummalenovice.cz nebo jiným vhodným způsobem (osobně ve
sportcentru). Odstoupení od smlouvy je možné učinit i v poslední den
čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy. 3. Pokud Zákazník
odstoupí od Smlouvy, vrátí mu Sportcentrum bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o odstoupení
od smlouvy, částku zaplacené kupní ceny za zboží, vč. DPH. Pro vrácení
platby Sportcentrum použije stejný platební prostředek, který použil
Zákazník pro provedení počáteční transakce, pokud Zákazník v odstoupení
od smlouvy neuvede jinak. Pro vrácení platby, kterou Zákazník provedl
prostřednictvím platební karty, se použije platební prostředek, který
Zákazník uvedl v odstoupení od smlouvy. V žádném případě tím Zákazníkovi
nevzniknou další náklady.
4. Platbu Sportcentrum Zákazníkovi vrátí po obdržení vráceného zboží
nebo prokáže-li Zákazník, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane
dříve.
5. V případě odstoupení od smlouvy Zákazník vrátí Sportcentru zboží
úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, bez známek
opotřebování, pokud možno včetně originálního obalu a ve stavu, v jakém
zboží převzal. Zákazník bere na vědomí, že pokud zboží vrácené
Sportcentru bude nekompletní anebo bude ušpiněno, poškozeno,
opotřebováno, částečně spotřebováno či jinak znehodnoceno, vzniká tím
Zákazníkovi odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. Sportcentrum
má v tomto případě nárok na započtení škody vzniklé na zboží oproti
hodnotě finanční částky, která má být Zákazníkovi z titulu odstoupení od
smlouvy vrácena.
6. Zákazník nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Tyto náklady
nese Zákazník rovněž v případě, jestliže zboží nemůže být vráceno pro
svou povahu obvyklou poštovní cestou.
7. Zákazník bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy
došlo k odstoupení od smlouvy, zašle zboží zpět na kontaktní adresu
Sportcentra nebo předá osobně na recepci centra.
8. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Zákazník odešle Sportcentru
zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
Reklamace
1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem
internetového obchodu (e-shopu) Sportcentra a právním řádem platným v ČR.
2. Reklamační řád internetového obchodu (e-shopu) Sportcentra je
nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek.
Ostatní ustanovení
1. Sportcentrum si neúčtuje žádný poplatek za použití prostředků
komunikace na dálku.
2. Ceny uváděné u jednotlivých druhů zboží/služeb jsou platné k okamžiku
odeslání objednávky Zákazníkem Sportcentru.
3. Sportcentrum má právo na odstoupení od smlouvy v případě vyprodání či
nedostupnosti objednaného zboží. V případě, že předmětné zboží již
Zákazník uhradil, bude mu kupní cena vč. DPH vrácena převodem na účet,
ze kterého bylo zboží uhrazeno.
4. Odesláním elektronické objednávky Zákazník bez výhrad akceptuje
veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání
objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného
zboží (včetně DPH, přepravného či poštovného), uvedenou v katalogu
internetového obchodu (e-shopu) Sportcentra.
VIII. Ochrana osobních údajů
1. Při zpracování osobních údajů se Sportcentrum řídí nejen podle zákona
č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními
údaji přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o
ochraně osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně
známé pod zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k
dispozici v sekci „Soukromí“ na adrese
sportcentrummalenovice.cz/rezervace.
IX. Závěrečná ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky Sportcentra jsou účinné od 1. 9. 2018 a jsou k
dispozici na recepci Sportcentra a na internetových stránkách
Sportcentra.
Bc. Jiří Kilhof, provozovatel
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Sportcentrum Malenovice, provozovatel Bc. Jiří Kilhof, se sídlem
Masarykovo náměstí 35, 752 01 Kojetín, IČ 73011932, e-mail
info@sportcentrummalenovice.cz, tel.: 777 62 61 62 (dále jen
„Sportcentrum“ nebo „prodávající“), vydává s účinností od 1. 9. 2018
tento reklamační řád pro účely prodeje zboží (dále jen „Reklamační řád“):
I. Všeobecná Ustanovení
1. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek Sportcentra.
Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci zboží či služeb
zakoupených v rámci internetového prodeje nebo dobití kreditu na
aktivity sportovního centra (dále jen „zboží“ či „výrobek“).
2. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají přednost před
definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád
pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních
podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních
podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy České
republiky.
3. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s tímto
Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží či
služby.
II. Reklamace
1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se projeví v
zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí zboží či
poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“ nebo „doba
odpovědnosti za vady“).
2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce, na které si zákazník již zakoupil
vstupenku, bude Zákazníkovi vráceno vstupné na základě zákazníkem
uplatněné řádné reklamace.
3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání a
bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu,
kterou na zboží/službě shledal.
4. Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit
doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik smluvního
vztahu.
5. Místem uplatnění reklamace je Sportcentrum Malenovice, přičemž
reklamaci je možné uplatnit osobně ve sportcentru nebo poštou či emailem.
6. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke
koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s
příslušnými právními předpisy.
8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady na
zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum
zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné
vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín
vyřízení reklamace.
9. Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V
případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode
dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy kupující po skončení
opravy byl povinen výrobek převzít.
10. Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení,
a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se
prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení
musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a
způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího
trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit
reklamaci.
Bc. Jiří Kilhof, provozovatel