PŘIHLÁŠENÍ K ÚČTU, PLATNOST DEPOZITU

Login k účtu je zpravidla Váš e-mail (vše malým písmem). Pokud se nemůžete přihlásit ke svému účtu (vytvořenému na recepci nebo online), NEZAKLÁDEJTE ÚČET NOVÝ, ale napište na e-mail info@sportcentrummalenovice.cz.
Depozit je platný 12 měsíců od posledního vkladu, po uplynutí lhůty depozit propadne. Prodloužit lze dalším vkladem.

702 175 951
Často kladené otázky
ČLENSTVÍ
Musím být členem sportcentra, abych mohl využívat služby Sportcentra Malenovice?
Ne. V našem zařízení nejste vázáni členstvím. Platíte jen za to, co sami využijete. O svých penězích tak rozhodujete pouze Vy. Zákazník se ale může registrovat a využívat tak výhod registrace (rezervace, přístup na online účet, vložení na depozit a z toho plynoucí slevy, nákup permanentky apod.)
ČIPOVÁ KARTA
K čemu slouží čipová karta a kolik stojí?
Služby a zboží hradíte čipovou kartou, kterou od nás obdržíte. Poplatek za její vydání činí 50 Kč. Při dobití karty částkou 1000 Kč a vyšší získáte čipovou kartu zdarma.
Jaká je minimální částka, kterou musím na kartu dobít?
Minimální vložená částka je 300 Kč.
Lze využít čipovou kartu i v restauraci sportcentra?
Ano, určitě. Čipovou kartu lze využívat také v restauraci, která je součástí Sportcentra Malenovice.
Do kdy musí být depozit na kartě vyčerpán?
Vložený depozit musí být vyčerpán do 12 kalendářních měsíců od posledního dobití karty.
SLEVY
Od čeho se odvíjí sleva, kterou získám?
Čím větší částku jednorázově na kartu vložíte, tím vyšší sleva Vám bude na jednotlivé aktivity poskytnuta, maximální výše slevy činí 15 %.
Vztahují se slevy na všechny aktivity?
Ne, na některé aktivity se slevy nevztahují a tyto jsou nabízeny mimo systém standardně poskytovaných slev. Jednotlivé služby také mají odlišnou výši slevy.
Jak velkou částkou musím kartu dobít, abych získal požadovanou slevu?
Pro získání slevy je třeba vložit částku 1000 Kč a vyšší.
Na co se nevztahuje sleva?
Slevy se nevztahují na permanentky, diagnostické měření, osobní trénink a speciální skupinové lekce, které se pravidelně neopakují.
Jak dlouho je platný depozit?
Depozit je platný 12 kalendářních měsíců od posledního uskutečněného vkladu. Po uplynutí této lhůty nevyčerpaný depozit expiruje (propadne). Depozit nelze hradit benefitními programy (papírová nebo elektronická forma, např. Flexi Pass).
TYPY PLATBY
Jakým způsobem mohu platit ve sportcentru?
Ve sportcentru lze platit hotově, kartou a přijímáme také benefitní poukazy (papírové i elektronické).
Jakým způsobem mohu dobít depozit?
Ve sportcentru lze depozit dobít hotově nebo kartou, formou benefitních poukazů depozit dobít nelze. Prostřednictvím online účtu lze depozit dobít přes tzv. e-platbu (platební brána GoPay).
Přijímáte také benefitní poukázky od zaměstnavatele?
Ano, přijímáme. Pro platby formou benefitu zaměstnavatele nabízíme permanentku na 10 vstupů + 1 vstup zdrama na aktivity: fitness, CrossGym a sálové aktivit. Platnost permanentky je 12 měsíců od data zakoupení. Formou benefitů lze zakoupit také permanentky do fitness časové (1, 3, 6 měsíců) nebo permanentku do solária.
Mám kartu Multisport, mohu ji u vás využít?
Ano, tyto typy benefitních karet přijímáme, podmínkou využití je registrace v našem odbavovacím systému a pro případnou rezervaci (cvičení, kurtu) mít na depozitu složenou hotovost pro případný storno poplatek, min. výše vkladu je 300 Kč. U míčových sportů hradí jedna karta 50 % z ceny kurtu, na zbývající část účtujeme doplatek, nejsou-li využivy karty dvě.
ZAPŮJČENÍ RUČNÍKU
Je možnost si ve Sportcentru Malenovice zapůjčit ručník?
Ano, určitě. Ke cvičení ve fitness Vám zapůjčíme ručník, půjčovné činí 30 Kč. Ručník jste povinni používat ve sportcentru jako podložku na stroj.
Mohu použít vlastní ručník?
Ano, je to možné. Naše ručníky slouží pouze jako podložka na stroji, ve sprše musíte použít ručník vlastní.
NÁVŠTĚVNÍ ŘÁD
Kde je k dispozici návštěvní řád a co obsahuje?
Návštěvní řád je k dispozici na recepci sportcentra a každý zákazník by s ním měl být seznámen. Upravuje chování zákazníků na sportovišti, jejich povinnosti a povinnosti provozovatele.
Kde máte uvedené obchodní podmínky?
Obchodní podmínky máme uvedeny na webových stránkách v části online rezervaci – obchodní podmínky a také na recepci sportcentra.
DOTAZ NA PRACOVNÍKY
Máte jiný dotaz?
Neváhejte nás kontaktovat jak e-mailem, tak telefonicky, případně můžete oslovit pracovníky přímo na recepci s jakýmkoliv dotazem, rádi Vám poradí.