702 175 951
Často kladené otázky
ČLENSTVÍ
Musím být členem sportcentra, abych mohl využívat služby Sportcentra Malenovice?
Ne. V našem zařízení nejste vázáni členstvím. Platíte jen za to, co sami využijete. O svých penězích tak rozhodujete pouze Vy. Zákazník se ale může registrovat a využívat tak výhod registrace (rezervace, přístup na online účet, vložení na deposit a z toho plynoucí slevy, nákup permanentky apod.)
ČIPOVÁ KARTA
K čemu slouží čipová karta a kolik stojí?
Služby a zboží hradíte čipovou kartou, kterou od nás obdržíte. Poplatek za její vydání činí 50 Kč. Při dobití karty částkou 1000 Kč a vyšší získáte čipovou kartu zdarma.
Jaká je minimální částka, kterou musím na kartu dobít?
Minimální vložená částka je 300 Kč.
Lze využít čipovou kartu i v restauraci sportcentra?
Ano, určitě. Čipovou kartu lze využívat také v restauraci, která je součástí Sportcentra Malenovice. Při vkladu 1000 Kč a vyšším má zákazník nárok na slevu 10 % v restauraci (vše mimo denního menu).
Do kdy musí být deposit na kartě vyčerpán?
Vložený deposit musí být vyčerpán do 12 kalendářních měsíců od posledního dobití karty.
SLEVY
Od čeho se odvíjí sleva, kterou získám?
Čím větší částku jednorázově na kartu vložíte, tím vyšší sleva Vám bude na jednotlivé aktivity poskytnuta, maximální výše slevy činí 20 %.
Vztahují se slevy na všechny aktivity?
Ne, na některé aktivity se slevy nevztahují a tyto jsou nabízeny mimo systém standardně poskytovaných slev. Jednotlivé služby také mají odlišnou výši slevy.
Jak velkou částkou musím kartu dobít, abych získal požadovanou slevu?
Pro získání slevy je třeba vložit částku 1000 Kč a vyšší.
Na co se nevztahuje sleva?
Slevy se nevztahují na permanentky, pronájem wellness, diagnostické měření, osobní trénink a půjčovné.
Jak dlouho je platný deposit?
Deposit je platný 12 kalendářních měsíců od posledního uskutečněného vkladu. Po uplynutí této lhůty nevyčerpaný deposit expiruje /propadne/. Deposit nelze hradit benefitními programy /papírová nebo elektronická forma, např. Flexi Pass/.
TYPY PLATBY
Jakým způsobem mohu platit ve sportcentru?
Ve sportcentru lze platit hotově, kartou a přijímáme také benefitní poukazy (papírové i elektronické).
Jakým způsobem mohu dobít deposit?
Ve sportcentru lze deposit dobít hotově nebo kartou, formou benefitních poukazů deposit dobít nelze. Prostřednictvím online účtu lze deposit dobít přes tzv. e-platbu.
Přijímáte také benefitní poukázky od zaměstnavatele?
Ano, přijímáme. Pro platby formou benefitu zaměstnavatele nabízíme permanentku na 10 vstupů na aktivity: fitness, CrossGym, wellness, sálové aktivity, badminton, squash, stolní tenis a diagnostiku se slevou 5 % ze základního vstupného. Platnost permanentky je 3 měsíce od data zakoupení. Formou benefitů lze zakoupit také permanentky časové (měsíční, půlroční a roční) nebo permanentku do solária.
Mám kartu Multisport a ActivePass, mohu ji u vás využít?
Ano, tyto typy benefitních karet přijímáme, podmínkou využití je registrace v našem odbavovacím systému a pro případnou rezervaci (cvičení, kurtu) mít na depositu složenou hotovost pro případný storno poplatek, min. výše vkladu je 300 Kč.
ZAPŮJČENÍ RUČNÍKU
Je možnost si ve Sportcentru Malenovice zapůjčit ručník? Ano, určitě. Ke cvičení ve fitness Vám zapůjčíme oproti vratné záloze 50 Kč ručník, který slouží jako podložka při cvičení. Po skončení cvičení jej prosím předejte obsluze recepce a bude Vám vrácena záloha. Děkujeme za jeho využití. Je možnost si ve Sportcentru Malenovice zapůjčit i osušku do wellness? Ano, je to možné. Osušku zapůjčíme oproti vratné záloze 50 Kč, osuška slouží jako podložka do sauny. Při odchodu ji prosím předejte na recepci a bude Vám vrácena záloha. Děkujeme za jeho využití.
Mohu použít vlastní ručník nebo osušku?
Ano, je to možné. Naše ručníky slouží pouze jako podložka na stroji, ve sprše musíte použít ručník vlastní.
NÁVŠTĚVNÍ ŘÁD
Kde je k dispozici návštěvní řád a co obsahuje?
Návštěvní řád je k dispozici na recepci sportcentra a každý zákazník by s ním měl být seznámen. Upravuje chování zákazníků na sportovišti, jejich povinnosti a povinnosti provozovatele.
Kde máte uvedené obchodní podmínky?
Obchodní podmínky máme uvedeny na webových stránkách v části online rezervaci – obchodní podmínky a také na recepci sportcentra.
DOTAZ NA PRACOVNÍKY
Máte jiný dotaz?
Neváhejte nás kontaktovat jak e-mailem, tak telefonicky, případně můžete oslovit pracovníky přímo na recepci s jakýmkoliv dotazem, rádi Vám poradí.